Contact

Algemeen e-mail adres: info@mim.amsterdam

Hans Germeraad : +31 (0) 6 50 68 24 89, hans.germeraad@mim.amsterdam

Meer informatie over:

Hans Germeraad

Hans Germeraad

Dertig jaar ervaring in het mediavak aan bureau- en exploitanten zijde

  • CEO Initiative Media (Nederland en Duitsland), member Internationale Board,
  • MD Carat Germany en member Executive Committee Duitstalige en CEE regio en Nederland.
  • CEO EMEA van The Media Edge
  • Partner The Launch Company en zelfstandig ondernemer Verify (eye tracking)
  • Verkoopdirecteur bij Sanoma en ANWB Media

George Bohlander

George Bohlander

Veel ervaring in de mediawereld bij bureaus, adverteerders en media-exploitanten.

  • CEO bij grootste Nederlandse mediabureau TMP (The Media Partnership)
  • Hoofd Media Vendex en bij grote reclamebureaus (PPGH/JWT)
  • Directeur HOI (Instituut voor Media Auditing) en voorzitter van IFABC Europe.
  • Directeur RAB (Radio Advies Bureau) en initiator onafhankelijke radio-onderzoek: NLO.
  • Mediaconsultant en pitch begeleider voor o.a. Henkel, RVD Unilever, SNS Reaal).

Paul Lempers

Paul Lempers

Ruime ervaring bij adverteerder en media-exploitant als marketeer en strategisch online-specialist.

  • Directeur Marketing Orange/Wanadoo Nederland en member European Marketing Board
  • Marketing Directeur Canal+/Canal Digitaal
  • Directeur Be Relevent omnichannel/e-Crm
  • Strateeg Aegon, NPO, RegioBank, Ergo, ORN en Delta.
  • Managing Partner fma digital